Sider

tirsdag 16. februar 2016

Oppdatert program LONDON


Fotballjenter 01 til London!

19. – 24. februar 2016


Slik skal vi reise:


TUR

From Oslo Rygge (RYG) to London Stansted(STN)

fr, 19 feb 2016 Flight 1395 Depart RYG at 1815 and arrive STN at 1930

RETUR

From London Stansted (STN) to Oslo Rygge (RYG)

on, 24 feb 2016 Flight 1394 Depart STN at 1955 and arrive RYG at 2255

NB: Vi trenger minimum fire biler som kan kjøre/henteJ

Slik skal vi bo:


Holiday Inn London-Heathrow M4,Jct.4

Sipson Road, West Drayton

Middlesex, London , UB7 0HP

 




 

Romfordeling

- jenter:

1: Julie, Sarah, Karoline

2: Lila, Celina, Emilie

3: Mari, Marianne, Nora

4: Tuva, Linnea, Marie

 

- voksne

1: Arnt og Lillian

2: Arild og Marius

3: Tor Inge og Tim

4: Sigrid

 

Program:


 

Fredag 19. februar:

15.30: Oppmøte vaskehall Drøbak City

15.45: Avreise fra Drøbak

16.30: Seneste oppmøte flyplass/innsjekk

18.15: Flyavgang Rygge - Stansted

19.30: Ankomst Stansted – busstransport til hotell

21.00: Sen middag/kvelds på hotellet

23. 00: I seng, ro og lyset av!



Lørdag 20. februar

08.00: Frokost

09.30: Treningsøkt 90 min m/ QPR-trener Danny Edwards

11.30: Lunsj på hotellet

12:30: Avreise til fotballkamp (buss til Heathrow, undergrunn til kamp)

15:00: Fulham-Charlton, på Fulhams hjemmebane Craven Cottage, undergrunnstasjon Putney Bridge

Etter kampen – kl 18.00: Middag på restaurant Sticky Fingers, Kensington (http://www.stickyfingers.co.uk/)

23. 00: I seng, ro og lyset av!



Søndag 21. februar

08.00: Frokost

09.30: Treningskamp mot QPR’s jentelag (hjemmekamp)

12.00: Lunsj

13.00: Avreise m undergrunn til Queens Park Rangers stadionanlegg, Loftus Road i Shepherd's Bush der vi får en omvisning (varighet 1-2 timer)

15.30: Shopping på Westfield, Londons største shoppingsenter: https://uk.westfield.com/london

19.00: Retur hotellet m/ undergrunn

20.00: Middag på hotellet

23. 00: I seng, ro og lyset av!





Mandag 22. februar

08.00: Frokost

09.30: Treningsøkt 90 min m/ QPR-trener Danny Edwards

12.00: Lunsj og besøk/sightseeing i koselige Windsor (https://en.wikipedia.org/wiki/Windsor,_Berkshire) og kanskje hilse på dronningen som bruker Windsor castle som sin hytte… Se hytta her: http://www.visitlondon.com/things-to-do/place/427214-windsor-castle

 

17.00: Middag på hotellet

 

19.00: Trening v/ egne trenere

23. 00: I seng, ro og lyset av!



Tirsdag 23. februar

08.00: Frokost

09.30: Treningsøkt 90 min m/ QPR-trener Danny Edwards

12.00: Lunsj (http://airport-bowl.com/barcelos-menu) 

            og bowling (http://airport-bowl.com -bestilt bowlingbaner kl 13.30)

18.00: Avreise med buss fra hotellet til treningskamp

19.00: Treningskamp (borte) – venter på lagsnavn og endelig bekreftelse

21.00: Middag på hotellet

23. 00: I seng, ro og lyset av!



Onsdag 24. februar

08.00: Frokost

09.00: Ferdig pakket med bagasje i resepsjonen

09.30: Avreise tube til London / bagasjeoppbevaring Liverpool Str.

--- Shopping i London ---

14.30: Sen lunsj/tidlig middag på restaurant Inamo (http://www.inamo-restaurant.com/ - Inamo Soho,  134-136 Wardour St, Soho, London W1F 8ZP)

16.00: Avmarsj restaurant med undergrunn fra Tottenham Court Road til bagasjeoppbevaring Liverpool Str.

16.30: Avreise London – fra Liverpool Str. med tog til Stansted – Stansted express – (47 minutter)

17:30 Innsjekking Stansted

19.55: Flyavgang Stansted – Rygge

22.55: Ankomst Rygge og hjem!

Praktisk info:


Alle MÅ ha egen reiseforsikring!

 

Pakkeliste - forslag:

Vi reiser i utstyret vi fikk før jul; genser, jakke – valgfri bukse – husk bag!

Sjekk værmelding før avreise, det kan være veldig kaldt i London i januar så ta med nok varmt tøy!

  • Treningstøy:
    • Bukse
    • Shorts
    • 2 par fotballstrømper
    • Drakt; rød og hvit drakt
    • Bag
    • Fotballsko – både til vanlig gress og kunstgress
    • Drikkeflaske
    • Klesskift
    • Natt-tøy
  • Toalettsaker – nesespray, smertestillende tabletter mm
  • Telefon
  • Husk å ta med begge draktene; hvit og rød drakt
  • Vaskepose til sokker/mm – merk vaskeposen med navn, så kjører vi en runde i et fellesvaskeri
  • Lommepenger
  • Strømadapter

NB: Husk MAX 15 kg bagasje på flyet!! Ta med bagasjevekt dersom du har.



Ordensregler:


Innetid på hotellet: kl 21.00

Lyset av: kl 23.00 – husk dette er en treningsleir!

Totalt alkoholforbud – overtredelse betyr hjemsendelse!

Sikkerhet: ikke lov å gå alene; alltid minst to i følge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar